Inledning

Möten, att bli sedd och hörd, är en väsentlig del av mänsklig interaktion. Människor längtar efter kontakt med varandra och en känsla av genuin närvaro i mötets ögonblick.

Möteskartan är främst avsedd som ett hjälpmedel för yrkespersoner i kundarbete, men kan vara till nytta för alla som är intresserade av bättre interaktion. Förutom teori innehåller Möteskartan metoder, tips och övningar. Innehållet har testats i praktiken och kompletterats tillsammans med personer med neuropsykiatriska bakgrunder.

Möteskartan har producerats i samarbete mellan Mielle rf och Österbottens välfärdsområdes projektet PrimaBotnia.

Du kan gå framåt i bildkarusellen nedan eller med piltangenterna längst ner på sidan.

Integritetsöversikt

Den här sajten använder cookies (kakor) för att kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookies sparas i din webbläsare så att den känner igen dig och ditt språk då du återvänder till sajten. Dessutom hjälper cookies bl.a. till att förstå vilka sidor på sajten som du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade för att vi ska kunna spara dina preferenser om språk och inställningarna för cookies.

Tredjepartscookies

Vi använder Google Analytics för att samla information om t.ex. hur många besökare sajten har och vilka sidor som är populärast. Genom att hålla denna cookie aktiverad hjälper du oss att utveckla webbsajten.